Piotr Bałtroczyk w programie "Mężczyzna z kijowym peselem"
Bałtroczyk twierdzi, że początek jest ważny, być może nawet ważniejszy od końca. Choć dobrze, gdy koniec jest równie miły jak początek. więcej
Bałtroczyk twierdzi, że początek jest ważny, być może nawet ważniejszy od końca. Choć dobrze, gdy koniec jest równie miły jak początek. więcej
Wydarzenie o tym tytule nie jest obecnie dostępne w sprzedaży internetowej.
Ostatni dostępny w sieci termin: niedziela, 24 wrzesień 2017 16:00
Zatem ważne, by dobrze zacząć. Bałtroczyk zaczyna niebanalnie od:” Dobry wieczór Państwu, nazywam się Piotr Bałtroczyk i jestem atrakcją. A Wy jesteście dla mnie atrakcją, bez Was czułbym się jak w domu, samotny i niepotrzebny''.
I to właściwie jedyny powtarzalny fragment wieczoru, w którym macie szansę uczestniczyć. Co nastąpi po: „Dobry wieczór Państwu”, jest również zagadką dla Bałtroczyka. Inwigilowany przez nadobną dziennikarkę, a jest na nadobność wrażliwy, przyznał się kiedyś, że ma głowie jakieś 7 godzin monologu i nieustanną zagadką jest dla niego, co wybierze z tajemnych szufladek umysłu Bałtroczyk Estradowy.
Są wciąż dla siebie zagadką, Bałtroczyk Estradowy (BE) i Bałtroczyk Zwykły (BZ), i to być może, utrzymuje jednego i drugiego w wysokiej dzielności bojowej, mimo kiepskiego peselu, który ich łączy. Z BE jak uprzejmy był się wyrazić Janusz Grzywacz, „ słowa sypią się jak gówno z barana”. BZ zazwyczaj milcząc okupuje przytulny kącik w rogu, oddając się lekturze bądź nałogom, lub usiłując bezskutecznie oddać się nadobnej dziennikarce, by w końcu jednak wybrać nałóg bądź lekturę, czy gitarę.
Rządy zmieniają się, rozpada się Unia, i na tym tle Bałtroczyk jawi się jak oaza stabilności.
Nie zmienia się od lat jego negatywny stosunek do garniturów, które traktuje jak zawodowe zło konieczne; i bałwochwalczy do ciężkich motocykli, które ujeżdża w długich trasach. Wielbi obrazy Jana Stanisławskiego i akustyczne gitary ze szlachetnego drewna, których twórcy też byli Mistrzami. Wiele jest rzeczy, które Bałtroczyka interesują, od budownictwa drewnianego na Warmii ukochanej, przez nowe techniki szpachlowania, do przystawek w Telecasterach. I to wszystko jest inspiracją. I tak powstają wciąż nowe fragmenty narodowej epopei.
Posłuchajcie proszę kolejnej wersji opowieści Piotra Bałtroczyka. Zobaczcie, co też mu się przydarzyło, od czasu Waszego ostatniego z Nim spotkania. Wszystko jest inspiracją, przydrożne drobiazgi przetwarza Bałtroczyk, w następne epizody swojego życiem pisanego monologu.
Opowieść o Rybaku i Geniuszu to historia pełna niezwykłych zagadek oraz przygód, w której elementy ze świata rzeczywistego mieszają się z magiczną baśniowością, pobudzając wyobraźnię widza w każdym wieku.
Wg Śmierci Ofelii i Studium o Hamlecie Stanisława Wyspiańskiego Stanisław Wyspiański, a za nim Rafał Matusz, reżyser spektaklu, proponuje nową wersję odczytania sztuki Szekspira. Na podstawie dwóch klasycznych tekstów autora „Wesela”: „Śmierci Ofelii" i „Studium o Hamlecie" powstała rzecz o przenikaniu się - ale i konflikcie - światów kobiet i mężczyzn.
Hevelka powraca, by jak co roku zapewnić mieszkańcom i gościom Trójmiasta doskonałą rozrywkę i możliwość rozsmakowania się w polskich wyrobach…
Jeden z największych saksofonistów w historii muzyki jazzowej - Jan Garbarek powraca do Polski!
Sztuka napisana na podstawie telewizyjnego serialu Tom, Dick & Harriet wg J. Mortimera i B. Cooke’a.
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.