Aby pobrać niedostarczone na adres mailowy bilety, należy zalogować się na stronie, przejść do zakładki bilety i otworzyć niezbędne pliki PDF.
Jeżeli nie posiadają Państwo konta InterTicket, konieczne będzie jego utworzenie*. Aby założyć konto, po przejściu do do strony logowania wybieramy opcję "Zarejestruj się". Podczas procesu konieczne jest użycie adresu mailowego, który został podany podczas dokonywania zakupu - na jego podstawie system powiąże zamówienie z nowopowstałym profilem. Po wpisaniu ww. adresu oraz hasła, strona wyśle do Państwa wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Weryfikacja konta za pomocą otrzymanego odnośnika powoduje jego zatwierdzenie w systemie i automatycznie loguje Państwa na stronie.
* Aby system odnalazł Państwa bilety, konto musi zostać utworzone na stronie, na której został dokonany zakup (np interticket.pl, starymanez.interticket.pl lub witkacy-bilety.interticket.pl) - utworzenie konta na niewłaściwej subdomenie nie umożliwi uzyskania dostępu do biletów
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.