Kontakt

W związku z dynamiczną sytuacją związaną z koronawirusem i odwołaniami/zmianami terminów imprez, informujemy iż:
- w przypadku odwołania wydarzenia, zwroty są realizowane automatycznie - nie muszą Państwo podejmować żadnych działań
- w przypadku imprez, które odbywają się zgodnie z planem, a na które chcieliby Państwo zwrócić bilety obowiązuje standardowa procedura.

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje trafiały do Państwa jak najszybciej, natomiast z uwagi na ogromną ilość odwołań/zmian terminów, może upłynąć kilka dni zanim będziemy wstanie odpowiedzieć.
Informujemy, że wszystkie należności zostaną zwrócone w terminie maksymalnie 180 dni od daty odwołania wydarzenia na podstawie decyzji Parlamentu, który postanowił przedłużyć ustawowo termin na zwrot środków na zakup biletów na wydarzenia artystyczne do 180 dni od rozwiązania umowy poprzez wprowadzenie art. 15 zp tzw. tarczy antykryzysowej (tj. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw).

Prosimy o wyrozumiałość i oczekiwanie na wiadomość mailową ze szczegółami dotyczącymi zwrotu środków.
Każda z transakcji zostanie rozliczona.


Obsługa Klienta:
/nieotrzymane bilety, problem z transakcją, błąd na stronie/

Biuro pracuje w dni robocze w godzinach 8-16, 
kontakt telefoniczny jest możliwy od godziny 9:00.

E-mail: info@interticket.pl

tel.+48 517 951 122 (do godz. 15)
     +48 517 493 958 (do godz. 15)

Niedostarczone bilety - instrukcja

Obsługa Organizatora:
/pytania dotyczące współpracy/

E-mail: piotr@interticket.pl

tel.+48 504 297 392

 

InterTicket Polska Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 80
00-517 Warszawa

NIP: 701-029-34-38
REGON: 142907000

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj powiadomienia o najnowszych wydarzeniach!