Najczęściej zadawane pytania - FAQ

  • Jak opłacić zamówienie?

    Płatności odbywają się za pośrednictwem PayU, lista dostępnych metod znajduje się tutaj.

    Z uwagi na konieczność opłacenia zamówienia w ciągu godziny od rozpoczęcia transakcji, na naszej stronie wyłączone są poniższe rodzaje płatności:
    • Raty PayU
    • Przelew tradycyjny
  • W jaki sposób uzyskać fakturę za zamówione bilety?

    W celu otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie pola "Chcę otrzymać fakturę do zamówienia" i uzupełnienie wymaganych danych podczas zakupu biletów. Opcja znajduje się na stronie "Dane Klienta", pod podstawowymi informacjami o Zamawiającym. Po przygotowaniu dokument będzie dostępny na stronie podsumowania zamówienia.

    Jeżeli nie zaznaczyli Państwo wskazanej opcji podczas zakupu, prosimy o przesłanie na adres info@interticket.pl otrzymanego po opłaceniu zamówienia potwierdzenia dokonania zakupu (wiadomość z biletami) wraz z danymi, które mają się znaleźć na dokumencie. Po przekazaniu Państwa wiadomości do księgowości, dokument jest przygotowywany i przesyłany drogą elektroniczną w ciągu kilku dni roboczych.

  • Kto może skorzystać z zakupionych biletów?

    Jeżeli na stronie nie jest zaznaczone inaczej, bilety nie są imienne i mogą z nich skorzystać dowolne osoby.

    Na bilecie znajdują się dane Kupującego, które ułatwiają obsłudze wydarzenia identyfikację zamówienia w przypadku problemów z odczytaniem kodu znajdującego się na wejściówce. Dane te są umieszczane na bilecie w momencie jego generowania i nie ma możliwości ich modyfikacji.

  • Czy mogę zwrócić zakupione bilety?

    Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy oraz w przypadku, kiedy impreza znacznie odbiega od jej pierwotnej formy.

    Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Treść ustawy dostępna jest tutaj.

    W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@interticket.pl - skierujemy Państwa zapytanie do Organizatora wydarzenia, do którego należy decyzja w sprawie wycofania biletów z systemu.

  • Co zrobić, jeśli podczas składania zamówienia wystąpiły problemy?

    W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupu prosimy nie ropoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z Działem Obsługi Klienta.

    W godzinach pracy podanych na stronie Kontakt, najszybciej można się z nami skontaktować za pomocą czatu dostępnego na stronie lub telefonicznie.

    Poza godzinami pracy, prosimy o kontakt mailowy - odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe w następnym dniu roboczym.

    W wiadomości prosimy o wskazanie w którym momencie zakupu wystąpił problem - ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.

  • Zamówienie zostało opłacone, ale biletów nie ma na mojej skrzynce pocztowej. Co zrobić?

    Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie.

    Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta lub skorzystanie z instrukcji zamieszczonej tutaj.

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj powiadomienia o najnowszych wydarzeniach!

Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
pozostało czasu:
00:00

pozycji w koszyku

suma:


Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.